/Files/images/oblichchya/DSC02998.JPG

Горбенко Галина Василівна
– кандидат педагогічних наук, завідувач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю, член Спілки рекламістів України.
– кандидат педагогічних наук, завідувач кафед У 1983 році Закінчила Чернівецький державний університет, отримала спеціальність “Філолог, викладач української мови та літератури”.
У 2002 отримала професію менеджера з реклами у Вищий школі реклами при МГСА (м. Москва). У 2004 р. захистила кандидатську дисертацію на тему «Формування у студентів вузів ставлення до праці, як до цінності».
З 2008 року очолювала Севастопольський факультет менеджменту і бізнесу Київського університету культури. Працювала заступником директора інституту журналістики та міжнародних відносин з навчальної роботи.
З 2012 року завідує кафедрою реклами та зв`язків з громадськістю, читає курси «Вступ до спецільності», «Основи реклами та піар», «Історія реклами», «Копірайтенг», «Теорія реклами», «Теорія і методика рекламної творчості».
Під керівництвом Г.В. студенти кафедри беруть участь та отримують перемоги у багатьох фахових форумах (фестивалях та конкурсах) як вітчизняних так і міжнародних. Географія цих заходів досить широка: Ялта, Київ, Донецьк, Суми, Чернівці, Москва, Санкт-Петербург, тощо.
Сферою наукових інтересів є: розвиток реклами в Україні, проблеми підготовки компетентних фахівців для рекламної сфери, соціально-етичні проблеми реклами.
Галина Василівна традиційно бере участь у національних та міжнародних фахових фестивалях, таких як: Міжнародний конкурс студнтських комунікаційних проектів “Мас-медіа Перспектива” (м.Санкт-Петербург); Студентський фестиваль соціальної реклами «МЕДИА КЛАСС» (м.Москва); Міжнародний студентський фестиваль реклами (м.Москва); Національний фестиваль соціальної реклами (м.Київ); Український студентський фестиваль реклами (м.Київ); Кримський студентський фестиваль реклами (м.Ялта), а також у науково-практичних конференціях таких як: Всеукраїнська науково-практична конференція “Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики” (м.Київ), Всеросійська конференція завідуючих кафедрами реклами, зв'язків з громадськістю та суміжних спеціальностей (м.Москва).

/Files/images/oblichchya/Копия Taisia1.jpgБєлофастова Таїсія Юріївна – професор кафедри реклами та зв’язків з громадськістю, закінчила Київський національний університет культури і мистецтв, отримавши диплом з відзнакою. По закінченню університету продовжила свою діяльність в колективі як викладач.На кафедрі реклами та зв’язків з громадськістю почала викладати з 2012 року. Читає курси «Ораторське мистецтво», «ПР у соціокультурній сфері», «Іміджологія», «Стратегія успіху в рекламі та PR».Тематика наукових досліджень пов’язана з соціально-культурною сферою, проблемами підготовки кадрів у вищій школі, а також сучасні комунікаційні системи, про що свідчать статті та участь у науково-практичних конференціях різних рівнів (близько 30). У 2003 р. була захищена кандидатська дисертація на тему «Педагогічні засади діяльності музею як соціально-культурного центру». Це була одна із перших наукових робіт в Україні, яка дослідила музей з позицій педагогічних наук. Таїсія Юріївна не один рік здійснює керівництво науковою роботою спеціалістів, магістрів та аспірантів. Неодноразово брала участь в атестації наукових кадрів, виступаючи ІІ опонентом на захистах дисертаційних досліджень.Бєлофастова Т. Ю. володіє досвідом з розробки типових навчальних планів за кредитно-модульною системою, робочих навчальних планів, планування педагогічного навантаження професорсько-викладацького складу внз, брала участь у розробці Галузевих стандартів вищої освіти за напрямами підготовки «Туризм», «Менеджмент соціально-культурної сфери».


/Files/images/oblichchya/Курбан Олександр Васильович_доцент.JPG

Курбан Олександр Васильович – кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю.

Закінчив Харківський національний ун-т ім. В.Каразіна (історія), Київську школу PR та Інститут права МАУП (правознавство). Навчався в аспірантурі НАН України.
Захистив кандидатську дисертацію із соціальних комунікацій (27.00.06 прикладні соцільно-комунікативні технології).
До викладацької роботи прийшов після майже десятирічної практики (робота в державних, політичних та комерційних структурах, а також в статусі фрілансера), остання допомагає йому у викладання таких дисциплін, як «Брендінг», «ПР в сфері бізнеса», «Консалтинг в рекламі та ПР» (ексклюзивний авторський курс), «Кількісні методи в рекламі та ПР», «Соціальні комунікації», «Правові основи реклами та ПР», «Комп’ютерно-технологічні засоби в рекламі та ПР» та інш.
Наукові інтереси тісно межують з практичними напрацюваннями. Зокрема серед доробків визначаються авторські методики діагностики та моделювання комунікаційних процесів, практичні інструменти (ПР-аудит, Структурний аудит корпоративної культури, Методика оцінки соціальних корпоративних показників, Методика оцінки вартості іміджу, Методика спам-релізу, Матриця муніципального ПР та ін.). Власні теоретичні та практичні напрацювання викладено у 35 статтях (журнали «ПР-менеджер», «Маркетинг і реклама», «Маркетинг в Україні», «M.A.De») та кандидатський дисертації («Діагностика та моделювання PR-процесів»). Має монографію «Діагностика та моделювання ПР-процесів» (2012 р.)
Здійснює активну журналістську практику («Профіль», «Дзеркало тижня», «Київські відомості», «Київський телеграф» та ін.), а також має досвід управління медіа-проектами (в якості головного редактору журналів «Рекламіст» та «Захист»).
Активно практикує тренінгову практику (бізнес та політика).
Бере активну участь у міжнародних проектах, зокрема з такими країнами як Велика Британія, Німеччина, Болгарія, Росія.

/Files/images/oblichchya/IMG_9073.jpg

Гусак Ольга Петрівна – кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри реклами та зв'язків з громадськістю. Випускниця Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка (кваліфікація – магістр журналістики). Додаткова освіта. Численні короткострокові різновиди навчання, серед яких:

* тренінги, семінари наукових співробітників Інституту психології імені Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України;

* 2010-2012 - постійний учасник «Дебат-клубу» та Клубу переговорних поєдинків Школи ораторської майстерності «Спікер»;

* 2008 – тренінг «Соціальний маркетинг» (Інститут успішних громад).

Професійний досвід: понад 10 років журналістської та PR-діяльності (телекомпанія «ТЕТ», ТОВ «ДНД ПРОДАКШН» (для ТРК «ЕРА»), ГІОЦ «Укрзалізниця»; керування PR-проектами Асоціації газових трейдерів України, PR-супровід благодійного фонду Віри Брежнєвої «ЛУЧ ВЕРЫ», PR-послуги для міжнародної компанії «BAYER», Національної правової палати, корпорації «Українські будівельні технології» у межах роботи в спеціалізованій PR-агенції). Викладає навчальні курси «Етика рекламної та PR-діяльності», «Стратегія успіху у зв'язках з громадськістю», «Історія PR», «Реклама і зв'язки з громадськістю».

Сфера наукових інтересів: кризова комунікація, кризовий PR, етика PR.


/Files/images/oblichchya/Александрович Марина Василівна_доцент.JPG

Александрович Марина Василівна – кандидат філологічних наук, доцент кафедри реклами та зв`язків з громадськістю.

Закінчила Інститут філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка за спеціальністю „Українська мова та література”. Захистила дисертацію „Просодія українського емоційного мовлення (експериментально-фонетичне дослідження)”. Має значний досвід роботи редактором (видавництва „Факт”, „Смолоскип”). На кафедрі реклами та зв’язків із громадськістю почала викладати з 2012 року, читаючи курси „Основи редакторської майстерності”, „Редагування освітніх видань”, „Редагування навчальної і довідкової літератури”, „Спецкурс із редагування”. Сфера наукових інтересів: прикладна фонетика, корпусна лінгвістика, практична стилістика, основи редакторської майстерності.


/Files/images/oblichchya/IMG_9063.jpgЯрошенко Роман Васильович – кандидат філологічних наук, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. Закінчив Прикарпатський національний університет - магістр філології; Національний університет «Острозька академія» - магістр філософії, релігієзнавства, богослов’я; Закінчив Івано-Франківську теологічну академію – магістр теології. Захистив дисертацію зі спеціальності «Українська література» в Київському університеті імені Бориса Грінченка. З 2011 року займає посаду відповідального редактора науково-методичного часопису в Міністерстві освіти і науки України; відповідального, наукового та літературного редактора часопису «Собор»; викладач Київської теологічної академії. На кафедрі реклами та зв’язків із громадськістю працює з 2012 року, читає курси: «Видавнича справа», «Макети і верстка», «Спецкурс з редагування науково-технічної та науково-популярної літератури».


/Files/images/oblichchya/IMG_9065.jpgКияниця Євгенія Олегівна - старший викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю.

Діяльність в галузі реклами розпочала у виданні «Українська інвестиційна газета», яке згодом, трансформувалося у «Видання «Економіка».

За період трудової діяльності пройшла шлях від менеджера до керівника відділу реклами «Інвестагезета» та керівника спецпроектів газети «Дело», також працювала в компанії з продажу автомобілів «ВіДі груп».

Працює на кафедрі з 2012 року. Читає курси: «Історія реклами», «Теорія реклами», «Теорія і методика рекламної діяльності та PR творчості», «Стратегія успіху в рекламі», «Організація PR заходів» та «Рекламно-інформаційні технології».


/Files/images/oblichchya/Тишкевич Катерина Іванівна_ст.викл.JPG

Тишкевич Катерина Іванівна – старший викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю, випускниця Національного технічного університету України «КПІ» за спеціальністю редактор.
Авторка понад 20 наукових статей та тез доповідей конференцій різного рівня.
Укладач та автор передмов збірників та бібліографічних покажчиків.
Напрям наукової діяльності «Видавнича справа та редагування».
Викладає дисципліни: «Коректура», «Видавничі стандарти», «Основи видавничої справи», «Літературне редагування», «Культура видання», «Історія редагування», «Макети і верстка», «Основи редакторської майстерності»
Керівник проекту «Молодь і СНІД: серйозний погляд» за підтримки МБФ «Международный Альянс по ВИЧ/СПИД в Украине» (Київ, 2005).
З 1988 – 1994 – молодший редактор Видавництва «Вища школа».
З 1994 – 1996 – редактор ІІ категорії Інформаційного центру Національної парламентської бібліотеки України.
З 1996 – 1997 – кореспондент відділу фондового ринку та приватизації газети “Деловая неделя”.
З 1998 – 2001 – Провідний редактор редакції журналу “Вісник КНТЕУ” і наукової періодики Київського Національного торговельно- економічного університету.
З 2001– 2006 – завідувачка редакційно-видавничого відділу Державної бібліотеки України для юнацтва.
З 2006 – 2012 – викладач Київського національного університету культури і мистецтв.

З 2012 та по сьогодн і викладач Київського університету імені Бориса Грінченка.


/Files/images/oblichchya/Масімова Лариса Гагіківна_доцент.JPG

Масімова Лариса Гагіківна - кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю.
У 1989 році закінчила Пермський державний університет ім. М. Горького за спеціальністю “Російська мова і література” та здобула кваліфікацію філолога, викладача російської мови та літератури.
У 2008 році захистила дисертацію за спеціальністю 27.00.04 – теорія та історія журналістики: «Концепція людини та світу в публіцистичній і художній творчості Умберто Еко». Роботу виконала на кафедрі історії журналістики Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
З 2009 по 2012 рік викладала на кафедрі журналістики та видавничої справи КНУКіМ.
З серпня 2012 року працює у Київському університеті імені Бориса Грінченка. Викладає такі дисципліни: «Теорія та історія соціальних комунікацій», «Газетно-журнальне виробництво», «Текстознавство», «Теорія масової комунікації», «Поліграфія», «Методи та прийоми журналістської праці», «Професійні стандарти». Укладач робочих навчальних програм з цих дисциплін.
Коло наукових інтересів: особливості сучасної публіцистики, її тематична та жанрова палітра; патогенний текст та семіотика в теорії масових комунікацій.
Брала участь у міжнародних науково-практичних конференціях, зокрема «Методологічне забезпечення підготовки журналістських кадрів у процесі роздержавлення мас-медіа та створення системи суспільних і громадянських ЗМІ» (Київ, 2007), «Сучасний інформаційний простір: журналістика та медіаосвіта» (Алушта, 2007), «Жураналістика 2008: українське журналістикознавство, освіта, термінологія і стандарти» (Київ, 2008), «Журналістика – 2009: освітні та наукові проблеми в галузі соціальних комунікацій» (Київ, 2009), «Світові стандарти сучасної журналістики» (Черкаси, 2010), «Типологічні характеристики українського медійного контенту» (Київ, 2011) на Всеукраїнських науково-теоретичних конференціях «Творчі та організаційні особливості функціонування сучасного медійного простору» (Тернопіль, 2007), «Українська періодика: історія і сучасність» (Львів, 2008), «Журналістика, філологія та медіаосвіта» (Полтава, 2009), «Наукова школа Романа Іванченка» (Київ, 2009);

24 березня 2011 – «Типологічні характеристики українського медійного контенту» (Київ,2011), тема доповіді «Образ автора як конструктивна основа сучасного репортажу»;26-30 вересня 2011 – «Сучасний інформаційний простір: журналістика та медіаосвіта» (Алушта,2011), тема доповіді «Способи представлення авторів журнального контенту» ; 5 квітня 2012 – «Українські медіа 2012: проблеми моделювання недійного контенту», тема доповіді «Візуальні жанри журнального контенту» та всеукраїнській конференції 26-27 травня 2011 – «Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи» (Луцьк,2011), тема доповіді «Інтертекстуальність як особливість сучасного медіатексту (на прикладі публікацій газети «День»)».


Кiлькiсть переглядiв: 910

Коментарi

  • JamesReere

    2017-04-22 10:38:27

    Has your snoring prevented you from getting good sleep for years? If you have not seen a doctor about this issue, you might be experiencing a dangerous and serious form of snoring associated with sleep apnea. If this rings true, then try not worry!. The article below can help. To help with your sleep apnea, you need to consult with your doctor about the best CPAP machine to use. Take into consideration both the noise and size of the CPAP machine. Some machines are smaller than a bread box and can be whisper quiet...